Kuule kulta,
saanko suukon hellän sulta,
ees tämän kerran voit sä antaa pusun.

Kato mä haluisin sua vähän hellii,
tulisesti tai miten vaan sä kulta rakas määräät.

Saat lahjax kato tän sormuksen,
kiitokseksi hyvyydestäs,
mitä oot kerran kännissä sanonu - mä tykkään susta kyllä kovasti.

Huomaat varmaan,
että päivät pitkät lattioita puunaan,
pölyt pyyhin neljästi,
imuroin ja tiskaan,
siinä sulle huolta ja tykkäämist,
joten älä valita.

Mut älänäx tuu lähemmäx,
en kato tartte sun pusuu,
en halii,
enkä ainkaan suklaamunasormusta halpaa rihkamaa.

Mut hei ...kato, voi miten söpöö,
kato nyt,
ikkunasta tosta,
voi kato noita kahata naapuria söpöläisiä,
heillä on onni,
aina suukottelee ja toisiaan halaa.

Ei heidän tarvitse suukotella salaa,
ja tsigaa tota tönöö,
varmman viisataa neliöö ihanaa,
on siellä tilaa tuteille mi rakastaa.

Mut kulsu hei - justhan mä yritin,
parhaani koetin,
mut sä kato vaan kuin rukkasella naamaan mua lämäsit,
ja munille monotit.

Aina, kun mä yritän sulle näyttää hellyyteni viittaa niin...

Älä sinävitun käppänä,
naamaskin on kuin räppänä,
monttu auki,
melkein peräsuoli paistaa,
joten läpi kiinni,
oot vain kade,
katso noita,
viel raivopäinen ja aggressiivinen oot varmaan,
tekis mieles murhata toi mies ton armaan.

Onpa komea tuo naapurin mies,
on päätä, on jalkaa,
ja persettä mojovaa,
mikä lie urheilumies,
pikaluistelija varmaan.

Mut täytyy sanoo,
ilman mittään tietysti,
taka-ajatusta rumaa,
et miten tyttö tuo harmaa ja lähes tukaton,
iskettyä oon saanut tuon persniekan ihanan.

Mut nyt mä sanon,
mä en tarvitse kato mitään,
sulta,
pärjään kyllä itsekseni ku...kusipää,

Mut mitä varten mä oon nähny,
salaa,kun oon kurkannu,
sun päällä univormun mun,
ja asekaapist kivääri olalla,
oot täällä heilunu ja anatanu,
telotuskäskyi kamalii -
niin, niin,
älä yritä peilin edessä itseäs tsiigaat,
ja,
määräyksiä annat,
useinmiten kovia,
käytät sanoja rumia.

Eiko sulle merkitse rakkaus,
etkö raukka osaa sanoo kulta,
toisia vain kadehdit,
pahalla silmällä tsiigaat,
ja sanot vaan ihaillevas onnea,
mitä heillä piisaa,
jost et sä mitää tiedä,
joten, oisko syytä luo terapeutin rientää,
vaik molemmat niin voitais paremmin toisianmme sietää,
ja ties vaikka syttyis,
rakkaus uus - ihan iki oma,
rakas kade,
ootsä niin jotenki söde.